1. CUM PUTEȚI EFECTUA UN RETUR?
Vor fi acceptate pentru retur doar bijuteriile aflate în ambalajul original (cutia de bijuterii RB) și însoțite de materialele promoționale aferente valorii tranzacției (lavetă, oglindă, cutie pentru bijuterii).
Prin retur puteți schimba produsul cu un alt produs, sau puteți primi contravaloarea lui.
Pentru returnarea produselor, vă rugăm să parcurgeți următorii pași:
1. Ambalați produsul pe care doriți să îl returnați astfel încât acesta să nu sufere stricăciuni în timpul transportului.
2. În colet adăugați produsul, factura, certificatul de garanție si celelalte materiale promoționale aferente valorii tranzacției (lavetă, oglindă, cutie pentru bijuterii).
3.Trimiteti solicitarea de retur la adresa office@reparatii-bijuterii.ro iar noi va vom trimite curierul la adresa indicata, pentru preluarea coletului.
În situația în care alegeți să expediați coletul pentru retur fără a ne contacta, cheltuielile de transport nu vor putea fi rambursate.
Care sunt condițiile în care puteți efectua returul?
Pentru achizițiile efectuate online clienții beneficiază de o perioada de 14 zile pentru retur.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării. Produsele returnate care nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate nu vor fi acceptate pentru retur.
Coletul în care veți returna produsul trebuie să conțină: produsul, cutia mica de bijuterii, factura, certificatul de garanție si celelalte materiale promoționale aferente valorii tranzacției (lavetă, oglindă, cutie pentru bijuterii).
Produsele returnate pot fi înlocuite cu alte produse mai scumpe – caz în care veți plăti diferența de preț, sau produse cu o valoare mai mică – caz în care veți primi diferența.
Care sunt costurile aferente returului?
Clienții RB beneficiază de retur gratuit pentru toate comenzile online.
Ce produse nu pot fi returnate?
Produsele care au fost modificate sau personalizate la cererea clientului nu se pot returna.
Ring sizer-ul nu poate fi returnat.
Cum veți primi înapoi contravaloarea produselor comandate?
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 14 de zile de la retur prin transfer bancar în contul din care s-a facut plata – in cazul platii online cu cardul bancar. In cazul platii ramburs, clientul va indica contul IBAN in formularul de retur, pentru rambursarea contravalorii.
Informații suplimentare
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați departamentului nostru de Vânzări Online la adresa office@reparatii-bijuterii.ro.
Protecția datelor cu caracter personal
Prin completarea și semnarea Formularului de Retur, sunteți de acord, în mod expres și neechivoc, cu privire la colectarea și prelucrarea de către RB a informațiilor furnizate, stocarea și prelucrarea acestor date și în alte scopuri decât cele anterior menționate, respectiv: reclama, marketing și publicitate.
Informații suplimentare
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați departamentului nostru de Vânzări Online la numărul 0770882490 de luni până vineri între orele 9:00 și 18:00 sau la adresa office@reparatii-bijuterii.ro
Garanție
Termenul de garanție pentru bijuteriile din aur este de 2 ani pentru orice lipsă de conformitate existent la data vânzării. Autenticitatea și caracteristicile materialului prețios – aur 14K (585‰) / aur 18K (750‰) – cât și a pietrelor prețioase încrustate în montura bijuteriilor sunt garantate pe viață. Durata medie de utilizare a bijuteriilor este de 2 ani. Garanția de asigura prin reparare ( aducere la conformitate) sau înlocuire, după caz.
Reparațiile pentru produsele aflate in garanție vor fi efectuate în termen de 15 zile, in condițiile art. 11(4) din legea 449/2003, daca se confirmă faptul ca defectul nu este imputabil consumatorului.
Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriei din cauza nerespectării indicațiilor menționate în cadrul Certificatului de garanție, a accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a acesteia sau a altor factori care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.
Drepturile consumatorului sunt conforme cu art. 16(1) din legea 449/2003(12). Drepturile consumatorului nu sunt afectate de condițiile de garanție.